تابناک-استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌های متناسب با شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرين در هرمزگان تعریف و اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 30 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ مهندس مهدی دوستی در نشست برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان (اکوسیستم پیمان) در سال 1401 بر لزوم تلاش جهادی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف ترسیم شده برای سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرين و برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌های متناسب با شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرين در استان هرمزگان تعریف و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان که شامل پروژه‌های موثر در رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف است، پیگیری می‌شود.

استاندار هرمزگان بر لزوم راه‌اندازی ستاد پیشرفت و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی در هرمزگان تاکید کرد و افزود: جانمایی و راه‌اندازی شهرک های صنعتی جدید در استان، فعال سازی ظرفیت‌های تولیدی، شکل گیری خوشه‌های صنعتی کالا و خدمات، ایجاد شهرهای تولیدی از جمله در زمینه نساجی، فولاد و پتروپالایش و راه‌اندازی هنرستان‌های تخصصی در دستور کار است.

دوستی، همچنین خواستار بازبینی و عملیاتی سازی طرح‌های توسعه‌ای در جزایر هرمزگان شد و تصریح کرد: باید ابراکوسیستم گردشگری دریایی استان هرمزگان طراحی شود.

گفتنی است؛ در این نشست، تقسیم کار اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان میان معاونت ها و ادارات کل استانداری هرمزگان صورت گرفت و مقرر شد پروژه‌های متناسب با شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرين نیز تدوین و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار