نماینده شورای اسلامی شهر یزد در دفاتر کارگزاری شهرداری: طی بازدید‌های میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، شائبه موازی کاری دفاتر کارگزاری رفع شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 03 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی نیکونژاد گفت: قبلا این ابهام مطرح شده بود که فعالیت دفاتر کارگزاری موازی کاری با شهرداری است، طی بازدید‌هایی از دفاتر کارگزاری و همچنین بررسی‌های به عمل آمده از حوزه‌های مختلف شهرداری بخصوص معاونت فنی و عمرانی و مناطق ۵ گانه شهرداری، به این نتیجه رسیدیم که خوشبختانه موازی کاری در شهرداری و دفاتر کارگزاری وجود نداردوی با اشاره به اینکه این دفاتر بیش از ۱۰ سال است که در شهرداری با هدف برون سپاری خدمات شهرداری در حال فعالیت هستند، افزود: اگر هم موارد جزیی بوده مربوط به قبل از سال ۱۴۰۰ می‌باشد که از اردیبهشت ماه سال گذشته کاملا رفع شده است.


عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: قسمتی از خدمات مورد نیاز مردم از قبیل صدور پروانه، تمدید پروانه، گواهی پایان کار، عدم خلافی، پاسخ به استعلامات ادارات مخصوصا بانک‌ها و ... در این دفاتر انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در این دفاتر ثبت کنند.


وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای ثبت درخواست‌های خود با مراجعه حضوری و پرداخت مبلغی به عنوان ثبت درخواست، درخواست خود را ثبت نمایند و از سوی دیگر در صورت عدم حضور، می‌توانند به سامانه برون سپاری مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت رایگان ثبت کنند.


نیکونژاد گفت: دفاتر کارگزاری ملزم هستند حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پاسخ درخواست‌های شهروندان را بدهند و اگر دفاتری خارج از مدت تعیین شده اقدام نمایند باید پاسخگوی این تاخیر باشند.

برچسب ها: کارگزاری ، شهرداری ، ابهام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار