تابناک-دیدار رمضانیه امام جمعه شهرستان سیریک با فرماندهی و جانشین فرماندهی و کارکنان سپاه مقاومت ناحیه سیریک برگزار شد در این دیدار به موضوعات روز جامعه پرداخته شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 06 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در این دیدار ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان اظهار داشت: اتحاد و انسجام نهاد امام جمعه شهرستان با نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زبانزد استان است.

وی افزود: زحماتی که مجموعه مردمی سپاه برای خود مردم و انقلاب کشیده است ستودنی است، همه ما می‌دانیم که اوایل انقلاب اسلامی پاسداران عزیز ما با دست خالی برای جان و امنیت مردم تلاش می‌کردند و از هیچ تلاشی در این را فروگذار نمی کردند.

در این نشست جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سیریک اظهار کرد: بار دیگر بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت میکنیم و جان خود را در راه فدا خواهیم کرد، بحمدلله سپاه پاسداران در عرصه های محرومیت زدایی و فرهنگ سازی پیشران است.

وی بیان کرد: محرومیت گرد و غباری است که باید از چهره کشور ما شسته شود ، محرومیت یعنی، فقر ، بیکاری، نبود امکانات زیر ساختی؛ امروز بالحمدلله سپاه در جهت محرومیت زدایی قدم هایی برداشته است اما چیزی که دارای اهميت است این است که مسئولین مربوطه نیز در این راه اهمال کاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار