تابناک-با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس ، یک قاچاقچی و سوداگر مرگ در انتقال 550 کیلو تریاک ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 09 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد امروز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه های سیاهو ، سرزه و قطب آباد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل واقع در محور روستای سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

 

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های هدفمند در محل ماموران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد.

 

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد : پس از تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی با توجه به کوهستانی بودن منطقه متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شد که در بازرسی دقیق از داخل خودرو 557 کیلو و 154 گرم تریاک در بسته های 10 کیلویی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد، بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار