سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده وجرم خيز در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 12 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ارسلان خادمیان" درتشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: با مشارکت يگان های انتظامی و حضور میدانی دادستان این شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضايي به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران ۲۹ نفر قاچاقچي، ۴۸ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگير و ۹۷ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسيکلت توقیف شد.

 

خادمیان تصریح کرد: در ادامه اين طرح ۳۱ نفر به جرم سرقت و ۱۶۱ نفر به دليل ارتکاب به جرايم مختلف دستگير ۱۹۸ مورد حکم جلب اجرا و ۲۵ قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید.

 

وی بیان داشت: با توجه به شيوع بيماري کرونا و لزوم رعايت پروتکل هاي بهداشتي ،از ۵۲ واحد صنفي بازديد که تعداد ۱۵ واحد صنفي پلمپ شد.

 

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان گچساران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح هاي ارتقا امنيت اجتماعي برابر قانون براي افزايش سطح امنيت و آرامش مردم شريف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقيت هاي خوبي در اين راستا داشته ايم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدي صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار