یک فوق تخصص توراکس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک قادر به انجام کلیه اعمال جراحی عمومی و فوق تخصصی توراکس می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 16 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حامد سلامت فرد افزود: هر نوع عمل جراحی عمومی لاپاراسکوپی، سرطان دستگاه گوارش، کیسه صفرا و مجاری صفراوی و تومور پانکراس با به روز ترین امکانات انجام می شود.
وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه صبح در کلینیک امام رضا، چهار شنبه صبح در کلینیک حضرت امیرالمومنین و پنجشنبه صبح در کلینیک حضرت ولیعصر آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان می باشیم و کلیه اعمال با یک گروه منسجم، قوی و مسلط به روش‌های مدرن جراحی قفسه صدری انجام می شود.
وی تاکید کرد: بیماری های مادرزادی ریه، انواع مشکلات مجاری هوایی و نایی، تومور و تنگی‌نای، تیروئید و پاراتیروئید، کیست های ریه، انواع بیماری های ریه، انواع بیماری ها و تومورهای دیافراگم، بیماری ها و تومورهای جدار قفسه سینه شامل دنده ها و استخوان های جناغ، تومورهای میان سینه، انواع تومورها و اختلالات حرکتی مری هم به صورت جراحی باز و هم کم تهاجمی انجام می شود.
گفتنی است که توراکس یا همان سینه گاه بخشی از بدن می باشد که بین سر و شکم قرار گرفته و در واقع از گردن شروع شده و تا ناحیه دیافراگم امتداد دارد، توراکس شامل ستون مهره ها، استخوان جناغ سینه و دنده ها بوده و با نام قفسه صدری نیز شناخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار