نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی روز دوشنبه با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش این نهاد نظامی و انقلابی را مظهر اقتدار و صلابت نظام اسلامی برشمردند.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 18 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه عمر انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.
در این پیام آمده است: نیروهای ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان دربخش‌های دریایی، زمینی و هوایی ازکیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
در ادامه این پیام آمده است: سربازان نظام در حوزه ارتش با درک وسیع از آموزه های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش‌ها، توانمندی مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی با ایمان و معنویت گره زده‌اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن شده است.
در این پیام آمده است: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که ۲۴ فروردین ماه سالگرد عروج ملکوتی وی بود در رگ‌های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه دهنده راه و منش شهدا هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرز و بوم صیانت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این پیام آورده است: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و ارتشیان غیور باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود، همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را به دلاور مردان غیور این نیروی انقلابی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند منان خواستاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار