تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروز مهم ترین تکلیف ما ولایتمداری است و شهید صیاد شیرازی بهترین نمونه برای ولایتمداری و زمان شناسی است .
کد خبر: ۱۰۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 18 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در دیدار با فرماندهان و نیرو های ارتش ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: امروز بحمدالله ارتش در کنار مردم ،برای مردم و با هدف تامین امنیت و آسایش مردم قدم بر می دارد.

 

 

 

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت امر ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری قرار دارد و این امر باعث نورانیت و اخلاص نیروی های این نهاد عزتمند شده است.

 

 

امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: امیدواریم با ورود ارتش به سواحل نیلگون خلیج فارس شاهد امنیت روزافزون در این منطقه باشیم و ارتش نیز مانند گذشته منافع و حقوق مکتسبه فعالان منطقه را ببیند و در نظر بگیرد و برای امورات مختلف تدابیر لازم را بیندیشند.

 

 

 

 حجت‌الاسلام محسن سالاری خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی بهترین نمونه برای ولایتمداری و زمان شناسی برای ارتش ایران می باشد و هرگاه ما بتوانیم مثل صیاد شیرازی اهل مسئولیت‌پذیری و ولایتمداری باشیم آن موقع است که ما هم مثل صیاد می‌توانیم صیاد دلها و جان ها باشیم.

 

 

 

وی ادامه داد: در زمان حاضر مهم ترین وظیفه دینی و عقلی ما ولایتمداری و تحت امر بودن ولی فقیه است چرا که دشمنان با رنگ و لعاب های مختلف و در شکل های مختلف به مسلمانان پاتک می زند و این مهم بصيرت و اخلاص برای آحاد مردم و ارتشیان عزیز را می طلبد، انشالله در سایه امام عصر و تحت هدایت آن امام بزرگوار ارتشیان عزیز ما استوار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار