تابناک- عضو شورای شهر بندرعباس گفت: اداره کردن شهرداری با بیش از 5 هزار نیرو کار راحتی نیست و نباید شهرداری را برای پرداخت حقوق محدود کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 19 April 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در سی‌و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: قطعا باید همه چیز در چهارچوب و مسیر قانون پیش‌رود لذا اداره کل امور مالیاتی استان بی‌شک این مسئله جزو وظایفش نیست که در ریز هزینه‌کرد مالیات بر ارزش‌افزوده نظارت کند.
وی افزود: اولین دغدغه هر مدیری در هر ارگان و نهادی بحث نیروی انسانی و تامین هزینه‌های آن‌ها است و خود صنایع هم با وجود اینکه درآمد زا هستند گاها می‌بینیم در پرداخت حقوق پرسنل با مشکل روبرو می‌شوند آن وقت ما شهرداری را که بیش از 5 هزار نفر نیروی انسانی و بودجه‌ای که معلوم نیست چقدر از آن محقق شود را برای پرداخت حقوق محدود می‌کنیم.

حیدری بیان‌کرد: ما هم دوست داریم شهر آباد شود و در بخش عمرانی اتفاقات خوبی بیافتد و منابع شهرداری هم جذب شود اما حقوق پرسنل  شهرداری از کجا باید تامین و پرداخت شود؟ کجای قانون گفته است این مالیات بر ارزش‌افزوده‌ای که پرداخت می‌شود من باید بدانم کجا باید هزینه‌ شود؟ اگر قرار است همچنین اتفاقی بیافتد لازم است در کل کشور باشد.
وی ادامه داد: شما خودتان اقرار کردید که این شهردار دارد زحمت می‌کشد لذا لازم است انصاف داشته باشیم چرا که داشتن بیش از ۵هزار نیروی انسانی فاجعه است و باید تلاش شود شهرداری بندرعباس شرمنده پرسنل خود نشود.
حیدری تاکید‌کرد: امیدواریم دعوای ما برای شهر و برای خدا باشد نه اینکه از روی کینه نگذاریم کسی کار کند.
انتهای پیام/

منبع: انتخاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار