فرماندار شهرستان پاوه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر تجدید بیعت و بزرگداشت آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا، ارزش‌های انقلاب و تداوم حقانیت مردم فلسطین در دفاع از سرزمین خود است.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 21 April 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «اردشیر رستمی» روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس شهرستان پاوه، افزود: این روز یکی از ابتکارات امام (ره) است و تداوم آن با تاکیدات مقام معظم رهبری بیانگر این است که مسلمانان به روز جهانی قدس نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: روز قدس متعلق به دنیای اسلام است و این ابتکار حضرت امام (ره) خون تازه‌ای در شریان همه مسلمانان جهان دمید تا در مقابل تجاوزات و رفتار‌های ددمنشانه صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکای جنایتکار بایستند و جنایت‌های آن‌ها را محکوم کنند.

فرماندار پاوه اظهار داشت: حضور بیشتر و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام آور دفاع از حق، محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است.

رستمی با بیان اینکه مسلمانان واقعی با تاسی از پیامبر گرامی اسلام هیچ وقت زیر بار ظلم نخواهند رفت و برای ظالم کف نخواهند زد، اضافه کرد: تمام کشور‌های اسلامی نیز به ویژه جهان عرب، با الگوگیری از انقلاب اسلامی حرکت کنند و از قدس و آرمان فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: باوجود توطئه‌های آمریکا و اسرائیل، ایران اسلامی همیشه در مقابل استکبار قرار گرفته و بر ارزش و اعتبار روز قدس نیز افزوده شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر پاوه از میدان شهدا تا مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود. نظیر این مراسم در شهر‌های نوسود و باینگان نیز برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار