تابناک-سرپرست فرمانداری بندرعباس بر لزوم راه اندازی اوژانس جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 24 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مرودی در دیدار با تعدادی از اعضای شورا و دهیاران بخش مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: جاده‌های بخش مرکزی شهرستان که اغلب به مرکز استان منتهی و یا به عنوان مسیرهای دسترسی به بنادر مورد استفاده قرار می‌گیرند همواره از ترافیک بالایی برخوردار بوده که تجهیز این محورها به پایگاه‌های امدادی و اورژانس خصوصا در نقاط حادثه خیز حائز اهمیت می باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه زيرساختهاي روستاها و دهستان ها از اولويت هاست، اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته ضروریست بنیاد مسکن با همکاری بخشداری و دهیاریها نسبت به شناسایی افراد فاقد مسکن بر اساس اولویت اقدام نموده و اداره راهداری شهرستان نیز نسبت به تعریض و رفع نقاط حادثه خیز در اسرع وقت اقدام نماید.

 

سرپرست فرمانداری بندرعباس ادامه داد: با توجه به کمبود آب شرب در سطح شهرستان، پیش بینی های لازم جهت بهره برداری از خط انتقال آب خلیج فارس از طریق دستگاه های ذیربط صورت گرفته که با رایزنی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک مردم منطقه از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

 

 

مرودی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص لزوم بازنگری طرح هادی روستاهای دهستان تازیان افزود: در روستاها با الحاق اراضی به محدوده طرح هادی، مشکل مسکن جوانان مرتفع گردد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار