تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان گفت: هنرمند اثرگذار، مطالبه گر و متعهد است.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳ 22 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان اسمعیل جهانگیری فیلمسازان را فرمانده هان  خط مقدم فرهنگی و هنری توصیف کرد و افزود:زنده یاد نادر طالب زاده در راس هنرمندان مطالبه گر و متعهد قرار دارد و از این نوع فیلمسازان در هرمزگان بسیارند و جای افتخار دارد که ایشان از فیلمسازان هرمزگانی به کرات تمجید کرده است .

وی افزود: نادر طالب زاده همچون شهید آوینی تکرار نشدنی است و 

جبهه فرهنگی کشور از این دست ژنرال های هنری و فرهنگی کم ندارد .

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان بیان کرد: قدر داشته مان و کسانی که در مسیر هنر متعهدانه گام بر میدارند را باید بدانیم و شرایط و بستر لازم را برای تولید آثار در تراز نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش مهیا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: دین و تعهد دست و پاگیر نیست ،هنرمند بعنوان یک انسان نسبت به مردم و آرمان آنها متعهد است و هنرمندان ضروری است نسبت به درخواست مردم مطالبه گر باشند و این نوع مطالبه گری باید همراه با تعهد باشد.

وی در ادامه از فیلمسازان و هیات داوران و هنرمندان تشکر کرد و گفت: وقتی که یک اتفاق خوب در استان رقم می خورد بدون شک بخش قابل توجهی از آن بر عهده هنرمندان است و برگزاری چنین جشنواره ای دستاورد همکاری جمعی است.

جهانگیری اضافه کرد: تلاش در جهت تولید آثار فاخر شایسته ستایش است و هرمزگان ظرفیت ها و سوژه های ناب 

بسیاری دارد زیرا این خطه سابقه پانصد ساله در استعمار ستیزی و کارنامه ای درخشان در هشت سال دفاع مقدس دارد.

وی یاد آور شد: انعکاس دسیسه های دشمنان و روحیه استکبار ستیزی مردم و پرداختن به مقوله هایی همچون گام دوم انقلاب ،جهاد تبیین برعهده هنرمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار