تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک با تأکید بر اینکه قاچاق مهم ترین معضل جوانان ما در سیریک است گفت: از لحاظ خدمات نیرو های زحمتکش انتظامی در شهرستان در سطح مطلوبی قرار داریم
کد خبر: ۱۰۴۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 30 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک به همراه جناب سرهنگ چراغی فرماندهی انتظامی شهرستان سیریک و جمعی از همکاران با امام جمعه محترم شهرستان سیریک دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در این دیدار ضمن خداقوت به فرماندهی انتظامی شهرستان و تبریک انتصاب مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی همیشه جان بر کف و مقتدر در صحنه و در میدان بوده و هوای مردم را داشته است.

 

 

وی افزود: نیروهایی مخلص نیروی انتظامی که بدون هیچ توقعی روزانه شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند و این شهداء برکاتی هستن که ما بیش تر باید قدر دان آن ها باشیم، امروز مهم ترین مشکل ما در شهرستان سیریک بیکاری جوانان است که موجب رونق قاچاق می‌شود.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری ابراز کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیرو ای که در ارتباط مستقیم با مردم است دارای سخت ترین وظایف است که الحمدلله نیرو های جان بر کف شهرستان سیریک به خوبی وظایف خود را انجام می دهند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کشفیات قاچاقی و دستگیری قاچاقچیان عمل درستی است ولی این موضوع باید به صورت ریشه ای حل شود و با ایجاد زمینه برای کسب و کار جوانان بیکار نمانند.

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار