تابناک-شیخ بازماندگان گفت: افسوس می خورم که همچون خدام، توفیق نوکری امام رضا(ع) را ندارم اما در تلاشیم که محبت اهل بیت پیامبر (ص) را بین مردم ترویج دهیم، این کار را یک وظیفه می دانیم و انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 01 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ کاروان خدام حرم مطهر رضوی در ادامه برنامه های نخستین روز از دهه کرامت ، از کشتی «باین» بزرگترین کشتی باربری جمهوری اسلامی ایران در اسکله شهید رجایی بازدید کردند، سپس در بندر پل با استقبال پرشور مردم روستای اسلام آباد مواجه شدند و در جشن بزم نور در این روستا شرکت کردند.

 

حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بندرخمیر و دیدار با علمای اهل سنت از دیگر برنامه‌های خدام حرم مطهر رضوی در این شهرستان بود.

 

در این دیدار ، حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندر پل ، اظهار کرد: نوکری اهل بیت علیهم السلام ، سعادت و توفیق می‌خواهد و خیلی خوشحال هستم که این توفیق نصیبم شده که خدام حضرت رضا علیه السلام را ملاقات می کنم.

 

وی ادامه داد: افسوس می خورم که همچون خدام، توفیق نوکری امام رضا علیه السلام را ندارم اما در تلاشیم که محبت اهل بیت پیامبر (ص) را بین مردم ترویج دهیم، این کار را یک وظیفه می دانیم و انجام می‌دهیم.

 

امام جمعه اهل سنت بندر پل تاکید کرد: اهل سنت ارادت خاص و ویژه ای به حضرت امام رضا علیه السلام دارند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار