تابناک-همزمان با دهه کرامت مراسم گرامیداشت روز دختر و میلادباسعادت حضرت معصومه (س)با حضور دختران شیعه و سنی در سیریک برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ 02 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،همزمان با دهه کرامت مراسم گرامیداشت روز دختر و میلادباسعادت حضرت معصومه (س)با حضور دختران شیعه و سنی در سیریک برگزارشد.

 

این مراسم با حضور سرهنگ دوم پاسدار علی خادمی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، لشکری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،همراه برخی از مسئولان محلی و جمعی کثیری از دختران و فعالان بسیجی و مردم روستاهای اطراف با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای جوایز به دختران فعال و نمونه بخش های مختلف در محل سالن چند منظور روستای سرزه برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار خادمی نژاد در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و تبریک روز دختر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت:دهه اول ذی القعده ، به نام دهه کرامت ، مصادف است با ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته زاد روز با برکت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد که فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود، این دهه، دهه ترویج معارف اهل بیت (ع) و زمان مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اضافه کرد، آینده درخشان و بزرگی را باید تصور بکنید، اگر میخواهید مادرباشید، واگر اکنون اگر دختر هستید بهترین دختر باشید و با الگو گیری از سبک زندگی فاطمی، زینبی و حضرت معصومه (ع) بهترین باشید.

وی اضافه کرد، دختران عزیز ما باید در آینده مادرانی باشند که فرزندانی تحویل میهن اسلامی بدهند که مایه ی افتخار کشورمان باشندو امیدواریم تمام دختران ما پای آرمان های ناب انقلاب اسلامی در کنار پدرو مادرشان این مسیر درست را

 ادامه دهند.

در پایان به دختران نمونه در بخش های مختلف فرهنگی،اجتماعی، علمی، اخلاقی با اهدای لوح وجایزه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار