مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون سه هزار و ۴۳۲ نفر از متقاضیان طرح مسکن ‌ملی در استان آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 08 June 2022

به گزارش  تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام از افزایش احداث این طرح ها با توجه به اضافه شدن تعداد واجدین شرایط خبر داد و افزود: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت نکات فنی در احداث هر یک از پروژه های نهضت ملی مسکن که باعث کم شدن استحکام بنا و کیفیت ساختمان می شود، بلافاصله پروژه تعطیل و حتی تخریب خواهد شد، چرا که حفظ جان و مال مردم را اولویت احداث هر پروژه ای می دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام واگذاری زمین به قیمت بسیار کم و در اقساط بلندمدت ، بهره مندی از تخفیفات پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی و تسهیلات بلندمدت بانکی را از جمله مزایای طرح نهضت ملی مسکن دانست و یادآور شد: هیچ کارگزاری در این طرح به دنبال کسب سود نیست و واحدهای مسکونی به قیمت تمام شده که تلفیقی از سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی است، احداث می شوند.

بهادری تاکید کرد: شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است که تاکنون ۲ هزار و ۴۳۲ مورد از متقاضیان با توجه به پیام دریافتی نسبت به واریز وجه اولیه و بیشتر ( سهم آورده دوم) اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون پروژه برای ۲ هزار و ۳۵۰ مورد تعریف شده است و با توجه به افزایش روزانه این افراد به زودی برای همه کسانی که آورده اولیه را پرداخت نمایند، پروژه نهضت ملی مسکن تعریف خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار