تابناک-همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید وارد بخش سندرک از توابع شهرستان میناب شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 08 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید محور شرق استان هرمزگان وارد بخش سندرک از توابع شهرستان میناب شد و در بدو ورود به این منطقه با استقبال پرشور مردمی روبه رو شد‌ند
پیش از این کاروان زیر سایه خورشید در محور شرق در شهرستان جاسک از روستا های بن زیر،درنگ ،کهور، کلاتسکر، گرهون،دهندر و.... به اجرای برنامه‌هایی پرداخته بودند و در حال حاضر برنامه کاروان عشق در شهرستان میناب در بخش های سندرک و هشتبندی با عنوان کاروان عشق در حال انجام است.
در مراسم استقبال مردمی و دیدار با مسئولین بخش سندرک، علی شهمرادی بخشدار سندرک ضمن خوش آمد گویی به کاروان زیر سایه خورشید و تبریک  دهه کرامت اظهار داشت: چندین سال است که کاروان زیر سایه خورشید به مناطق استان هرمزگان می‌آیند و ما توفیق میزبانی از سفیران حرم مطهر رضوی را داریم که برای ما جز بالاترین خوشبختی ها است.
وی افزود: خیلی‌ها امکان و شرایط سفر کردن به مشهد الرضا را ندارند اما هنگامی که خدام می‌آیند بوی عطر رضوی در فضا می‌پیچد و یاد و حضور آن حضرت را در دل هایمان شعله ور می کند و حال دل ما و مردم را رو به خوشی می‌برد.
شهمرادی عنوان ‌کرد:  در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد توفیق خدمت رسانی به کاروان عشق را نداشتند که الحمدلله که امسال با ریشه کن شدن بیماری کرونا توفیق دیدار با این عزیزان نصیب ما گشته است.
بخشدار سندرک بیان کرد: خاک پای شما خادمان امام رضا علیه السلام توتیای چشمان ما است، وقتی که کاروان عشق حرکت می‌کند دل خیلی از آدم ها نیز به دنبال پرچم حرم امام رضا علیه‌السلام به حرکت در می‌آید و نرم می‌شود، بهترین روزی ها در دنیا زیارت اهل بیت است.
شهمرادی تاکید کرد: مردم بخش سندرک مدت ها بود که چشم انتظار حضور پر برکت کاروانیان امام رضا علیه‌السلام بودند و بحمدلله امروز توفیق زیارت نصیب مردم ما شد.
مقصد بعدی کاروان زیرسایه خورشید در شرق هرمزگان بعد از اجرای برنامه‌هایی در بخش سندرک عزیمت به شهرستان رودان و حضور در جمع مردم جغین، دهباز، رودخانه و... خواهد بود.
ویژه برنامه‌هایی که قرار است در شهرستان رودان اجرا شود کاروان عشق، به رسم ادب، آرام جان، دلدادگان امام‌ رضا، پیام رهایی و... خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار