تابناک-همزمان با نهمین روز از دهه کرامت شمیم نور رضوی به شمیل ، چاه خرگ و پشتکوه رسید.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 10 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک کرامت کاروان محور مرکزی زیر سایه خورشید استان هرمزگان، راهی بخش شمیل از توابع شهرستان بندرعباس شد و از ساعت ۸صبح برنامه‌های خود را در این بخش آغاز کرد. 

این‌ کاروان در بدو ورود به بخش شمیل مورد استقبال بخشدار بخش قرار گرفت و اولین برنامه خود را در امامزاده شاه معزالدین روستای چاه‌خرگ آغاز کرد و مردم این روستا حضور پرشوری از خادمان و پرچم حرم مطهررضوی به نمایش گذاشتند. 

قبل از رسیدن به روستای چاه‌خرگ نیز مردم روستای علی‌آباد بدون اینکه برنامه‌ای برای حضور کاروان در روستای آن‌ها وجود داشته باشد در کنار جاده جهت استقبال از پرچم قدسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام اجتماع کرده بودند که آن ها ضمن استقبال از خدام پرچم مطهر را زیارت کردند. 

کاروان زیرسایه خورشید در ادامه راهی مرکز بخش شمیل شد و با استقبال پرشور مردم و اهدای دسته‌گل‌ هایی خادمین حرم مطهر در حسینیه انصارالحجه برنامه‌های خود را انجام دادند.

کاروان زیرسایه خورشید در ادامه راهی منزل خانواده شهید موسی بشیری شد و ضمن دیدار با خانواده معظم این شهید گران‌سنگ‌ از خانواده وی تجلیل کردند. 

کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان در آخرین برنامه خود در این بخش راهی یکی از دور افتاده‌ترین مناطق بخش شمیل یعنی روستای پشتکوه شد و ویژه برنامه‌های اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور پرشور و گرم مردمی برگزار شد 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار