تابناک-همزمان با ولادت پر سعادت حضرت رضا علیه‌السلام اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در رودان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ 10 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با نهمین روز از دهه کرامت و در آستانه شب میلاد سراسر نور حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، کاروان زیر سایه خورشید محور شرق هرمزگان در شهرستان رودان با حضور در بیمارستان امام علی علیه السلام شهر رودان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت رضا علیه‌السلام به کادر بهداشت و درمان این بیمارستان به آن‌ها خداقوت گفته و نبات متبرک آستان مقدس رابین‌شان توزیع کردند.

 

کاروان زیر سایه خورشید بدو ورود با استقبال گرم کادر پزشکی و درمان قرار گرفتند و با حضور خود حال و هوای صحن و سرای حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را تداعی کردند.

 

حضور در بخش کودکان و اهدای حرز مبارک حضرت امام جواد علیه السلام به کودکان تازه متولد شده و خواندن اذان در گوش آن‌ها از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.

 

در ادامه سلسه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، تحت عنوان کاروان عشق و آرام جان به منازل بیماران رفتند و عیادت از این افراد را به جای آوردند.

 

 

 خادمین حرم مطهر رضوی در ادامه راهی امامزاده سید عمرو واقع در روستای اسلام آباد شدند و در میان استقبال پرشور دلدادگان حضرت مراسم پرچم گردانی میان مردم را اجرا کردند.

 

مقصد بعدی این کاروان حضور در آستان مقدس امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر در شهرستان رودان بود که در این برنامه با استقبال پرشور مردمی کاروان خادمین حرم مطهر رضوی وارد امام زاده واجب التعظیم شدند و همزمان با مرکز استان ویژه برنامه اجتماع عظیم امام‌رضایی‌ها با هدف عرض ارادت به ساحت قدسی این امام عظیم الشان و محکومیت هتک حرمت ساحت قدسی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام برگزار شد و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان که از جای جای این شهرستان خود را به این اجتماع رسانده بودند با امام مهربانی‌ها حضرت شمس‌الشموس، انیس النفوس حضرت سلطان علی بن موسی‌الرضاعلیه‌السلام تجدید بیعت کردند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین دری امام جمعه شهرستان رودان در جشن بزرگ امام رضایی ها که به مناسب ولادت پر سعادت حضرت رضا علیه‌السلام امام مهربانی ها که در امام زاده شاه قطب الدین حیدر در شهر رودان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت پر سعادت حضرت رضا علیه‌السلام اظهارداشت: حضور کاروان خدام رضوی به همراه پرچم مقدس بارگاه منور حضرت رضا علیه‌السلام باعث نورانیت و معنویت شهرستان رودان شده است، حضور شما باعث پخش شدن عطر امام رضا علیه‌السلام در شهر ما شده است.

 

 

وی افزود: امام مهربانی ها حضرت رضا علیه‌السلام به رئوفی و مهربانی معروف اند و درخواست های شیعیان خود را به اذن خداوند برآورده می‌کنند لذا در این شب پر فضیلت دست خالی از در خانه پر برکت حضرت رضا علیه‌السلام برنگردید.

 

 

 

در ادامه برنامه کاروان عشق حجت الاسلام والمسلمین امامی پور مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در جشن میلاد مبارک حضرت رضا علیه‌السلام بیان کرد:اهل بیت عصمت و طهارت بسیار رئوف و مهربانند و حواسشان به پیروان خود شان است، وجود پرچم حرم مطهر امام رضا در میان ما به عنوان یک فرستاده از سوی امام رضا علیه‌السلام است .

 

 

وی افزود: تمام خادمان کاروان زیر سایه خورشید می دانند که رئیس کاروان عشق حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام است و خود او تعیین می کند که پرچم کجا ها برود و کجا ها نرود ، همه برنامه های ما برنامه ریزی شده است و بعضی جا ها بدون برنامه رزق زیارت پرچم نصیب افراد می‌شود که همه از نشانه های الطاف امام رئوف است.

 

 

حجت الاسلام امامی پور اذعان کرد؛ برترین اعمال در دنیا زیارت قبور اهل بیت عصمت و طهارت است و بسیاری افراد بضاعت مالی و جسمی برای سفر به مشهد الرضا را ندارند و پرچم مقدس بارگاه منور حضرت رضا علیه‌السلام در اینجا برای آنها نورانیت و محبت در قلب هایشان را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار