تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی،هنری و ورزشی آسمان هشتم گفت: روستای کردر رضوی با برگزاری مستمر برنامه های فرهنگی هنری و تولیدات آثار در تراز انقلاب اسلامی و کادر سازی و تربیت نیروی های توانمند و کار آمد به قطب و قرارگاه فرهنگی تبدیل شده است. 
کد خبر: ۱۰۵۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 18 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،اسمعیل جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از مردم روستای کردر رضوی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم این ظرفیت و توانایی را دارد که در مسیر و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و نهضت جهاد تبیین نقش آفرینی نماید. 

وی افزود: این دستاورد ها و افتخا آفرینی های روستای کردر رضوی به یمن حضور جوانان و مردمانی انقلابی، جهادی و ولایی رقم خورده است.

جهانگیری عنوان کرد : در کنار این روحیه جهادی و انقلابی ،خلوص نیت جوانان و مردمان این روستا بود که توانسته اند شانزده سال میزبان برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم باشند و از برکات آن این است که مردم استان از وجود این جشنواره فرهنگی و هنری ، عطر معنوی فرهنگ رضوی را استشمام می نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم از این جهت به عنوان قطب و قرار گاه فرهنگی و هنری در استان و حتی کشور مطرح است که توانسته آثار فاخر و ماندگاری در قالب های مختلف هنری تولید نماید.

وی اشاره کرد :آنچه جوانان و مردم روستای کردر رضوی را رنج می دهد کمبود زیر ساخت ها و فضاهای فرهنگی می باشد که امیدواریم با مطالبه گری جوانان و مردم این روستا و نگاه ویژه مسئولان ،گام های موثری در توسعه فضاهای فرهنگی و هنری برداشته شود و معتقدیم که اگر با باورهای دینی و انقلابی وارد میدان های 

اجتماعی شویم خیلی از موانع و مشکلات در تمامی زمینه به ویژه فرهنگی و هنری برداشته می شود.

گفتنی است : جشنواره فرهنگی و هنری آسمان هشتم که از 16 سال پیش به همت اهالی ولایت مدار به ویژه جوانان متعهد و مومن و خوش فکر روستای کردر رضوی کلید خورد، امسال در حالی آغاز به کار کرد که آیین افتتاحیه آن با اجرای زیبا و تحسین برانگیز سرود « سلام فرمانده » توسط گروه سرود آسمان هشتم کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(ع) همراه بود.

این جشنواره فرهنگی و هنری در رشته های تئاتر، شعر، کلیپ، نقاشی، پوستر، کتابخوانی، سفرنامه نویسی، سرود و اذان با موضوع امام رضا(ع) در بخش فرهنگی هنری و فوتبال، تنیس روی میز، دومیدانی، والیبال،بازی بومی محلی را رشته های ورزشی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار