نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه طلاب علوم دینی باید بیش از هر زمان دیگری به نقش خطیر و تاثیر گذار خود در جامعه واقف باشند آنها را به تذهیب نفس ، اخلاص ، ساده زیستی و پرهیز از حب دنیا و ریاست طلبی سفارش کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 03 October 2015
آیت الله سیدحسن عاملی روز شنبه در مراسم عمامه گذاری تعدای از طلاب حوزه علمیه المهدی (عج) شهرستان مشگین شهر با اشاره به جایگاه برجسته مدارس علوم دینی در ارتقای وضعیت فرهنگی و نهادینه کردن احکام الهی در جامعه گفت: امروزه در رتبه بندی مناطق مختلف از لحاظ توسعه و پیشرفت رتبه علمی آن منطقه و دیار مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با اشاره به رشد روز افزون بنیه علمی مدارس علوم دینی مشگین شهر از اقدامات ارزشمند مسوولان شهرستانی در این زمینه
قدردانی کرد و با تجلیل از شخصیت بزرگ و وارسته حضرت آیت الله مشگینی رییس فقید مجلس خبرگان و امام جمعه قم گفت: حوزه های علمیه استان به ویژه مشگین شهر باید خاستگاه علمایی همچون آیت الله مشگینی باشند.
امام جمعه اردبیل همچنین با تقدیر از امام جمعه مشگین شهر و مدیران حوزه های علمیه مشگین شهر از کسب رتبه های برتر کشوری و استانی حوزه های علمیه این شهرستان قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز در این آیین گفت: امسال بیش از 200 طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه المهدی (عج) و فاطمیه (س) مشگین شهر به تحصیل علوم دینی مشغول هستند.
در پایان این مراسم تعدادی از طلاب توسط نماینده ولی فقیه در استان معمم شدند.
شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار