تابناک-مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان انجام و هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته‌اند از آب شرب بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 04 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید روز دوم از سایه خوش و روستاهای آسیب دیده با بیان اینکه خدمات رسانی آبفا در دو روز اخیر بدون وقفه ادامه داشته است، افزود: با تلاش های اکیپ اتفاقات آبفا ابتدا در روز شنبه، اقدامات فوری برای وصل مجدد آب مشترکین انجام و با اتمام عملیات، آبرسانی از طریق شبکه توزیع از سر گرفته شد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاهای آسیب دیده از ساعات اولیه وقوع زلزله آغاز شد، افزود: با وجود آسیب به شبکه توزیع و انتقال برق سایت آب شیرین‌کن، آبفا اقدام به استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور کرد تا روند آبرسانی سریع‌تر انجام شود.

 

به گفته وی، اقدامات آبفا و حضور اکیپ رفع اتفاقات در محل حادثه، عملیات وصل مجدد آب را تسریع بخشید بطوری که تا ظهر روز حادثه، آب روستای سایه خوش وصل شد.

حمزه پور بیان کرد: با توجه به وارد آمدن آسیب به تاسیسات لوله داخل منازل، اقدامات مورد نیاز در روز دوم نیز انجام شد که خوشبختانه روند مناسبی طی شده و خانوارهای بهره‌مند از آب شرب افزایش یافت

 

وی همچنین از آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان خبر داد و گفت: هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته‌اند نیز از آب شرب بهره مند هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با هدف رفع نیاز آبی خانوارهایی که شبکه داخلی منازل‌شان آسیب دیده، آبرسانی سیار در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این روستا ۱۰ مخزن ذخیره ثابت نیز با حجم ۵۰ هزار لیتر مهیا شده تا اهالی از این طریق نیازشان را تامین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار