استاندار هرمزگان خطاب به بازيكنان و كادر فنی تيم فوتبال شهرداری بندرعباس :
تابناک-قلب همه هرمزگانی ها اينروزها در غم فاجعه واقع شده برای هم استانی های شان در غرب استان به درد آمده اما از بندرعباس مركز هرمزگان تا سايه خوش و كنخ و دژگان، قلب همه مردم استان با شماست.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 04 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان اگرچه قلب همه هرمزگانی ها اينروزها در غم فاجعه واقع شده برای هم استانی های شان در غرب استان به درد آمده ، اما بخشي از قلب مردم هرمزگان امروز ساعت ٢٠:٣٠ در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس می تپد.
جايی كه تيم فوتبال شهرداری بندرعباس نماينده شايسته هرمزگان در جدالی سرنوشت ساز برای صعود به ليگ دسته اول فوتبال باشگاههای كشور به مصاف حريفی از اصفهان خواهد رفت.

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان كه از لحظات اوليه وقوع زمين لرزه در محدوده سايه خوش و مناطق اطراف در آن محل حاضر و بصورت ميدانی بر فعاليت ها نظارت دارد ، در پيامی خطاب به بازيكنان و كادر فنی و مديريتی تيم فوتبال شهرداری بندرعباس ، تلاش آنان را ستوده و نشان داد كه اين عزيزان را از ياد نبرده و از راه دور هم به ياد آنان و چشم انتظار موفقيت‌شان است.

متن پيام استاندار هرمزگان بدين شرح است :

بازيكنان غيرتمند، تماشاگران متعصب، كادر فنی دانا و مديران توانمند تيم فوتبال شهرداری بندرعباس توفان به پا کنید.

قطعاً وقوع زمين لرزه مخرّب در استان هرمزگان كه باعث تخريب فراوان در بخش هايی از غرب استان گرديده ، دل تمامی ما را به درد آورده و وظيفه انسانی همه ما ايجاب میكند تا در اين شرايط با تمام توان در خدمت مردم رنج كشيده اين منطقه باشيم.

نيک مي دانم كه امروز شما عزيزان بعنوان نماينده تمام مردم هرمزگان در جدالی سخت برای صعود به مصاف حريف خواهيد رفت.
وظيفه اينجانب بود كه با حضور در ورزشگاه، مانند ساير تماشاگران و هواداران خونگرم و عزيز، از نزدیک در كنارتان بوده و از تماشای حماسه سازیتان لذّت می بردم ولی در حال حاضر وظيفه قانونی و انسانی‌ام ايجاب می‌كند با حضور در مناطق زلزله زده تمام توان و مساعی خويش را تا حل مشكل هم استانی‌های عزيز در اين مناطق به‌کار گيرم.
يقين بدانيد كه قلب من با شماست و ايمان دارم كه به ياري خداوند، پيروز و سربلند از ميدان خارج خواهيد شد.
اميدوارم با توكل بر خداوند بزرگ و برای شادی دل مردم شريف استان هرمزگان و آوردن لبخند بر لبان مردم زلزله زده و شادی روح مرحوم احسان یوسفی فرهيخته، در ميدان حاضر شده و سربلند و پيروز بازی را به پايان رسانيد.

*از بندرعباس مركز هرمزگان تا سايه خوش و كنخ و دژگان، قلب همه مردم استان با شماست*.

*براي شادی دل اين مردم ، با توكل بر خدا وارد ميدان شويد و دست پُر باز گرديد.*

 

مهدي دوستی
استاندار هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار