تابناک-طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ 16 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌علی‌نژاد طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به عنوان رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به علی‌نژاد آمده است:

 به فضل پرودگار و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که دارای تعهد و روحیه انقلابی و جهادی با تجربیات ارزنده هستید به سمت  «رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس» منصوب می‌نمایم.

تبیین و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه‌های  امامین انقلاب، انسجام و همدلی بین مسئولان و تقویت وحدت  و تسهیل ارتباط‌گیری  اقشار و طبقات مختلف جامعه  با این  نهاد  و اعتلای قرارگاه‌های فرهنگی و شبکه امامت جمعه، برگزاری نماز جمعه مطلوب، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از جوانان  و تقویت جریان انقلابی که  از اهم مأموریت های دفتر است را با برنامه ریزی هوشمندانه و هماهنگی‌های هنرمندانه و پیگیری‌های مجدانه باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

لازم است همه دستگاه‌ها، ادارات، نهادها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان نهایت همکاری را با جنابعالی مبذول نمایند.

سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ علی علی‌نژاد از نیروهای انقلابی استان هرمزگان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که جانشینی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مسئول بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سوابق وی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار