طرح «یک جعبه کفش» به منظور اهدای جعبه هدیه به کودکان کار با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری سازمان های مردم نهاد، در 45 مرکز فرهنگی شهر تهران اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 04 October 2015
طرح «یک جعبه کفش» که همزمان با بازگشایی مدارس و برای حمایت از کودکان کار، در 40 مرکز فرهنگی شهر تهران آغاز شده بود، با اضافه شدن پنج مرکز جدید، در 45 نقطه شهر تا پایان هفته جاری آماده دریافت و جمع آوری هدایای شهروندان پایتخت در قالب جعبه های هدیه برای کودکان کار است.
این طرح که با مشارکت سازمان های مردم نهاد «بیا شادی را هدیه کنیم»، «خانه نجات ایران» و «جامعه معلولین ایران» با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است، با استقبال گسترده مردم پایتخت و شهروندان شهرهای نزدیک تهران از جمله شهر جدید پردیس و کرج مواجه شده است.
طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این طرح تاکنون بیشترین مشارکت مردم، در منطقه 19 شهرداری تهران اتفاق افتاده که اهالی این منطقه، طی سه روز گذشته، بیش از یکصد جعبه هدیه برای کودکان کار تهیه کرده اند.
با توجه به مشارکت قابل توجه شهروندان در این طرح و اطلاع رسانی صورت گرفته، اصناف و اتحادیه های مختلف شهر تهران نیز آمادگی خود را برای تهیه جعبه های هدیه و یا پرکردن جعبه های کفش از اقلام متنوع برای کودکان کار، اعلام کرده اند و تا پایان هفته در این طرح شرکت می کنند.
آیین اختتامیه این طرح، با حضور صد ها نفر از کودکان کار شهر تهران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به فرهنگسرا های ملل، امام، ابن سینا، ارسباران، آفتاب، اشراق، هنگام، فردوس، شفق، گلستان، رویش، کار، انقلاب، شهر، امید، خاوران، بهمن، بهاران، رضوان، مهر و تهرانسر؛ خانه های فرهنگ صدف، فدک، تلاش و شیخ صدوق؛ 18 خانه کودک و خانه فرهنگ مشارکتی، ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر(عج) و فروشگاه فرهنگ در میدان ولیعصر(عج) مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار