برخورد شدید یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو با یک دستگاه تریلی در نیمه شب گذشته، باعث گرفتار شدن و مصدومیت راننده خودروی ایسوزو شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ 21 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، رانندگان خودروهای عبوری ضمن تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان و اعلام بروز تصادف شدید بین دو دستگاه خودروی سنگین و گرفتار شدن راننده در داخل اتاقک یکی از خودروها از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان نیز بی درنگ زنگ ایستگاه شماره ۱۰ واقع در کوی سنجان را به صدا درآورد و گروه نجات به همراه آتش نشانان این ایستگاه را در ساعت ۲۳:۵۴شب گذشته ( شنبه ۲۹ مرداد ماه) به بلوار کربلا، نرسیده به پل بسیج اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اراک که خود را به محل حادثه رسانده بود در این باره گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو با بار پرس علوفه به علت نامعلوم با عقب یک دستگاه تریلی اسکانیا به شدت برخورد کرده و اتاقک آن مچاله شده و راننده در درون آن گرفتار شده بود.
 محسن فضلی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده ترافیکی در جاده، اقدام به قطع جریان برق و جلوگیری از نشت سوخت خودروها کرده و همزمان نیز با استفاده از تجهیزات آتش نشانی و ست هیدرولیک امداد و نجات، عملیات خارج کردن راننده گرفتار در اتاقک در هم پیچیده خودروی کامیونت را آغاز کردند.
وی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد، ادامه داد: ناجیان ۱۲۵ آتش نشانی اراک با برش قسمت های اتاقک خودروی ایسوز، راننده را با رعایت موارد ایمنی از اتاقک خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت.
وی اظهارداشت: با انتقال خودروها به حاشیه امن جاده، نیروهای آتش نشانی در ادامه نیز پس از پاکسازی سطح جاده و ایمن کردن آن، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار