صدا و سیمای مرکز فارس با تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های مختلف، طرح‌های هفته دولت را در بخش‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی منعکس می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 25 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: قائم مقام صدا و سیمای فارس گفت: این مرکز به مناسبت هفته دولت پخش برنامه‌های مختلفی را تا یازدهم شهریور ماه در بخش‌های متعدد سیما، صدا، خبر و فضای مجازی در نظر گرفته است.
ابوالحسن کرمی گفت: ویژه برنامه " دولت و مردم " هرشب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه با حضور مسئولان و شخصیت‌های استانی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان می‌پردازد و به طور زنده از سیمای فارس پخش می‌شود. همچنین برنامه "بازتاب" و "کاشانه مهر" با دعوت از مسئولان استان با تشریح عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف روی آنتن شبکه فارس می‌رود.
قائم مقام صدا و سیمای فارس ادامه داد: ویژه برنامه "شهیدان رجایی و باهنر" سه شنبه هشتم شهریور ماه از سیمای فارس پخش خواهد شد، برنامه "در استان" نیز با رویکرد انعکاس افتتاح پروژه‌ها و فعالیت‌های دولت در شهرستان‌ها و روستا‌ها و تشریح عملکرد فرمانداران شهرستان‌های مختلف پخش می‌شود.
وی گفت: هشت میان برنامه با عنوان «خرده روایت ها» به ابعاد شخصیتی و ساده زیستی و مردم داری شهید رجایی می‌پردازد، برنامه «نورهدایت» مربوط به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون هفته دولت، سرود و موشن گرافیک، پخش ویژه برنامه "رجایی ناشناخته " به مدت ۲۵ دقیقه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در هفته دولت است.
کرمی بیان کرد: رادیو فارس نیز با آغاز هفته دولت برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته از جمله «سلام کاکو» که در ارتباط تلفنی با فرانداران و مدیران کل برخی دستگاه‌ها هر روز صبح ساعت ۷:۳۰ به موضوعات هفته دولت می‌پردازد و برنامه «گفتگو» هم با دعوت از مسئولان ارشد استان از یکشنبه ششم تا پنجشنبه دهم شهریور ماه ساعت ۱۳:۱۵ به طور زنده از رادیو فارس پخش می‌شود و عملکرد دولت در استان فارس را بررسی می‌کند.
ابوالحسن کرمی گفت: بخش پیام رادیو فارس نیز در ارتباط تلفنی با خبرنگاران آزاد شهرستان‌های فارس به رویداد‌های آن مناطق و کلانشهر شیراز می‌پردازد و برنامه‌های دولت در شهرستان‌های استان را تشریح می‌کند.
قائم مقام صدا و سیمای فارس با بیان اهمیت انعکاس دستاورد‌ها و طرح‌های موفق و قابل افتتاح دستگاه‌های مختلف استان گفت: خبر مرکز فارس نیز پوشش خبری مراسم‌ها، دستاورد‌ها و افتتاح طرح‌های ملی و استانی و دیگر اخبار مربوط به هفته دولت در دستور کار قرار دارد.
وی در خصوص برنامه‌های فضای مجازی صداوسیمای فارس نیز گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های مختلف سیما، صدا و گزارش‌های خبری با حضور مسئولین استانی و تبیین دستاورد‌های دولت در قالب پوستر، اینفوگرافی، ویدئو و پادکست در فضای مجازی از دیگر اقدامات صدا و سیمای فارس در هفته دولت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار