به منظور رفع مسائل حقوقی و قضایی مردم؛
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به یزد پس از حضور در شهرستان بافق به امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدای این شهرستان رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 01 September 2022

«ذبیح‌الله خدائیان» در بدو ورود به شهرستان بافق با حضور در امامزاده عبدالله (ع) و گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و با تأکید بر اینکه باید امانت دار شایسته‌ای برای شهدا باشیم، گفت: شهدا بهترین گوهر زندگی خود که همان جانشان بود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کردند و ما هم باید امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم.

وی گفت: هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین‌ها را بدست آوردند.

شرکت در شورای اداری، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از انبارهای تملیکی یزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بافق است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس قوه قضاییه امروز طی سفری رسمی و یکروزه به یزد، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد. معاونان و مسئولان قوه قضاییه نیز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در 10 شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار