در گذشته اعلام کردم مردم بومی در ملک خود نمیتوانند خانه بسازند که جزء مطالبات است و کمک کردند تا مشکل حل شود
کد خبر: ۱۰۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 02 September 2022

حجت الاسلام علیخانی از وضعیت نامناسب آب شرب، نان و بنزین شدیدا انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام دکتر محمود علیخانی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در قبال مشکلات مردم، کاستی های کشور دیده شود که مسئولین چه امکاناتی در اختیار دارند گفت: در گذشته اعلام کردم مردم بومی در ملک خود نمیتوانند خانه بسازند که جزء مطالبات است و کمک کردند تا مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه رامسر در برخی موارد کاریکاتوری رشد میکند خاطر نشان کرد: برخی شاخص ها در رامسر بین المللی شده و برخی باقی مانده است که نیاز به توجه جدی دارد.

امام جمعه رامسر با انتقاد از کمیت و کیفیت نامناسب آب شرب تصریح کرد: آب شرب مشکل جدی شهرستان رامسر بوده که در پرباران ترین شهر کشور با تانکر آب میبرند و با کمبود آب مواجه و بی کیفیت ترین آب شرب را داریم

حجت الاسلام علیخانی کیفیت نان و کمبود آرد را جزء چالش های این حوزه برشمرد و افزود: بی کیفیت ترین نان مربوط به شهرستان رامسر بوده و با کمبود آرد مواجه هستیم که حاصل بی مدیریتی مسئولین استانی است.

وی با انتقاد از تعطیلی و ازدحام در پمپ بنزین ها در روزهای اخیر گفت: کمبود بنزین سبب شده مردم ساعت ها در پمپ بنزین معطل شدند که اوج بی تدبیری است.

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اینکه روش های خطبه های نماز جمعه طبق هماهنگی با تشکیلات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است تصریح کرد: برخی مواقع تاکید میکردند برخی موارد گفته نشود و در روزهای جمعه تاکید شد در آستانه زیارت اربعین هستیم و میلیون ها هموطن میخواهند به عراق بروند و اصلا به صلاح نیست هموطنان را تحریک کنیم.

وی افزود: یک فرد بر شکسته سیاسی به سردار همدانی توهین کرده بود که تشکیلات ائمه جمعه تاکید کردند این عنصر مفلوک است و برخی اعتراض کردند احتیاط کنید.

وی با بیان اینکه برخی اعلام می‌کنند ما آتش به اختیار هستیم اما هر امام جمعه، نماینده و فرمانداری آمد با آن مشکل داشتند گفت: برخی افراد جنگ مدیریتی دارند و ریاست طلب هستند که باید در پاسخ شان عرض کنم؛ رهبری فرمودند در حوزه فرهنگی آتش به اختیار باشید.

وی افزود: پشت سر ادعای رهبری و ولایت برخی افراد بحث اقتصادی است.

خبر: جلال کمالی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار