معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت:دانشگاه علوم پزشکی باید در رابطه با استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان نظارت و برخورد بازدارنده با متخلفان را تشدید کند.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 06 September 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید بر اینکه پزشکان باید در مطب‌ها از تقاضای پول نقد از بیمار خودداری کنند، اظهار کرد: عدم استفاده از دستگاه کارتخوان توسط پزشکان ظلم آشکار به مردم است

وی تاکید کرد: بانک اطلاعاتی جامع پزشکان استان توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شور و افزایش نظارت بر ارائه خدمات پزشکی و استفاده ظرفیت‌های قانونی برای برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان باید در دستور کار قرار گیرد.

باباخانی افزود:طرح اجباری شدن کارت‌خوان در مطب‌ها بر شفافیت مالی در حوزه درمان و بهداشت تأثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تصریح کرد:اگر فردی در مراجعه به مرکزی، کارت بانکی ارائه کرد، ولی آن مرکز از استفاده کارت‌خوان امتناع کرد و از او درخواست انتقال با کارت را داشت، می‌تواند این موضوع را به سازمان امور مالیاتی اعلام کند.

وی گفت:مردم می‌توانند در سراسر کشور با شماره ۱۵۲۶، مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور، شکایات، پیشنهادها و سوالات مالیاتی خود را مطرح کنند و این سازمان به‌سرعت موارد را پیگیری می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار