مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: موکب درمانی کریمه اهل بیت(س) طبق روال سال‌های گذشته در شهر مقدس کربلا به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ 07 September 2022

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل چهره‌نما اظهار کرد: موکب درمانی کریمه اهل بیت(س) با مدیریت سازمان بسیج جامعه پزشکی قم چند سالی است که در شهر کربلا مستقر می‌شود و امسال نیز این موکب با حضور 25 پزشک و پرستار از روز چهارشنبه 16 شهریور ماه لغایت روز اربعین حسینی فعال خواهد بود.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم در ادامه گفت: دارو و تجهیزات از طریق مرزهای زمینی به محل استقرار موکب در شهر کربلا ارسال شده و خدمات رسانی به زوار به صورت سرپایی انجام خواهد شد.

وی افزود: خدمات ارائه شده در موکب در حد خدمات سرپایی بوده و با توجه به فصلی که در آن قرار داریم خدمات متناسب با آن فصل به زوار ارائه می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم بیان کرد: انجام پانسمان زخم‌های پا و تاول پا که بین زائرین در همه فصول مشترک است خدماتی است که سعی می‌شود به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ همچنین توانسته‌ایم با همکاری خیرین دارو تهیه کنیم و در صورت کمبود دارو از مرکز بهداشت و درمان مستقر در کربلا تامین خواهیم کرد.
 
وی ابراز کرد: محل استقرار موکب انتهای خیابان سدره المنتهی، شارع بوبیات، پشت مقام صاحب‌الزمان(عج) در شهر کربلا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار