در پیک بار تابستان امسال رخ داد
تابناک هرمزگان/ مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان گفت: با توجه به نیاز شبکه سراسری به تامین انرژی پایدار، در پیک بار تابستان امسال، میزان تولید برق نیروگاه های دولتی و خصوصی استان از مرز ۱۱ میلیون مگاوات ساعت گذشت.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 16 October 2022

 

تولید برق نیروگاه های هرمزگان بیش از۱۱ میلیون مگاوات ساعت

 

به گزارش تابناک از هرمزگان، رضا مهرانی  با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در این مدت نیروگاه های بخار بندرعباس، سیکل ترکیبی ایسین و هنگام (کلاس اف) به ترتیب ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار مگاوات ساعت، ۲ میلیون مگاوات ساعت و یک میلیون و ۶۰۸ مگاوات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری تحویل داده اند.
وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تولید انرژی نیروگاه های هرمزگان در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان داشت: در مقایسه با سال گذشته نیروگاه های بخار بندرعباس و کلاس اف هنگام به ترتیب ۱۰ و ۳۰۰ درصد افزایش تولید انرژی در پیک بار امسال داشته اند.
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان با اعلام بیشترین افزایش تولید در نیروگاه کلاس اف هنگام در مقایسه با بقیه نیروگاه های هرمزگان، تصریح کرد: نیروگاه کلاس اف هنگام با بهره برداری واحد۳۰۷  مگاواتی و همچنین به جهت استفاده از سوخت گاز توانست بیشترین افزایش تولید را بین نیروگاه های استان کسب کند و به رشد ۳۰۰ درصدی برسد.
مهرانی ادامه داد: افزایش ظرفیت نیروگاه های سیکل ترکیبی ایسین و کلاس اف هنگام در پیک بار امسال در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۶ و۱۰۰ درصد بوده اند.

وی یادآورشد: با اجرای صحیح و به موقع تعمیرات واحدهای نیروگاهی و رشد ۱۲ درصدی تولید نیروگاه های استان، شاهد گذر مطلوب و موفقیت آمیز از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۱ بودیم.
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان ابرازداشت: فصل تابستان به دلیل افزایش تقاضای مصرف انرژی الکتریکی بویژه در مصرف خانگی، از اهمیت بالایی در صنعت نیروگاهی برخوردار است که با تلاش بی وقفه کارکنان و همکاران صنعت برق در حوزه های مختلف توانستیم از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۱ عبور کنیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار