استاندار هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان // استاندار هرمزگان از آغاز قریب الوقوع پروژه ساماندهی وضعیت میدان سایت (شهدای رادار) در جاده بندر شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 23 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهر بندرعباس که سبب ترافیک زیادی در محور بندرعباس به بندر شهید رجایی شده و حوادث متعددی را نیز بدنبال داشته، وضعیت نامناسب میدان سایت « شهدای رادار» در حدفاصل بندر شهید باهنر تا ابتدای جاده بندر شهید رجایی بود.

وی با بیان این که تردد شمار زیادی از تریلرهای حامل بار از بندر شهید رجایی و توقف آنها در اطراف این میدان سبب افت شدید کیفیت آسفالت کف جاده و نیز بروز ترافیک در این نقطه برای تردد خودروهای سبک و سنگین شده بود، افزود: در حقیقت در طول روز هزاران خودروی سبک و سنگین از این نقطه کانونی به سمت بندر شهید رجایی تردد می‌کنند و بازگشت آنها نیز از این پیرامون همین میدان است و لذا ساماندهی آن مورد توجه جدی قرار گرفت.

به گفته دوستی، پروژه ساماندهی این محدوده بزودی کلنگ زنی می‌شود که بخشی از اعتبار لازم برای اجرای آن را نیز سازمان بنادر بر عهده گرفته است. استاندار هرمزگان بیان داشت: فشار زیادی ناشی از تردد تریلرها به بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر بر محورهای مواصلاتی استان وجود دارد که می‌بایست سازمان بنادر نیز در ایفای مسؤولیت برای بهبود وضعیت تردد در این محور همکاری لازم را داشته باشد تا ضمن بهبود کیفیت تردد، ایمنی این مسیر را نیز بهبود دهیم.


 ساماندهی وضعیت این میدان یکی از مطالبات جدی بیش از 30 هزار نیروی کارگری شاغل در صنایع غرب بندرعباس و نیز مردمی است که مجبورند برای رسیدن به شهرها وروستاهای غرب بندرعباس وارد جاده بندرعباس - بندر شهید رجایی شوند.

 

انتهای یپیام// 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار