تابناک هرمزگان// طی مراسمی با حضور مسلم رحمانی سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور و احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، علی ذاکری به عنوان مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان معرفی و از خدمات فواد حمزوی تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 26 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، در این مراسم سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز اظهار کرد: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب از مدیران جهاد تبیین در خصوص اقدامات نظام اسلامی و ایجاد انگیزه و امید به مردم است.

رحمانی افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی گاز رسانی به سطح کشور است که ۳۶هزار روستا ، ۳۵۰واحد نیروگاهی و بیش از ۶۰۰صنعت و تمام شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه گاز در صنایع پتروشیمی سبب هزاران میلیون تومان در سال ارزآوری شده است، ادامه داد: ۲۶میلیون مشترک از این نعمت در منازل خود استفاده می کنند و این جای بسی افتخار است.

سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: به بیش از ۹۷درصد از خانوار‌های شهری و ۸۴درصد از خانوارهای روستایی در کشور گاز رسانی شده است.

رحمانی ادامه داد: گاز رسانی در استان‌های مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان از متوسط کشوری عقب تر است که باید با سرعت بیشتری در این استان ها انجام گیرد.

وی گفت: در طرح ضربتی اجرای شبکه توزیع و انتقال و تغذیه برای این چند استان، استان های معین تعریف شده از جمله در هرمزگان استان بوشهر و کردستان که با کمک آنها تسریع در روند گاز رسانی صورت گیرد.

رحمانی به سه دستور کار مهم شرکت ملی گاز در خصوص هوشمند سازی، بهینه سازی و مقاوم سازی اشاره کرد و گفت: در بخش هوشمند سازی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بهره گرفته می شود و بهینه سازی شرایط مصرف و تولید در بخش های گرمایشی و پخت و پز اجرا می‌شود و مقاوم سازی در استان هرمزگان که بیشتر پروژه ها در حال اجرا می باشد بایستی رعایت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شعار سال، شرکت گاز بایستی از ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان در جامعه دانشگاهی بیشتر بهره ببرد.

احسان کامرانی با بیان اینکه در بخش توسعه پایدار در حوزه انرژی، افزود: ما بایستی همه جنبه‌های در حوزه انرژی را بسنجیم و در حوزه توسعه پایدار گازی را از نظر زیست محیطی و استقبال صنایع و جایگزینی گاز در برابر سوخت های مایع را ترویج دهیم تا با کمترین مشکلات مواجه شویم.

وی افزود: یکی از اتفاقات که دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده، حملات سایبری است که باید در مقابله با آن امنیت اقتصادی خود را بالا ببریم و همه جوانب کار را سنجیده و تلاش های خود را هدر ندهیم.

فواد حمزوی مدیر عامل سابق شرکت گاز هرمزگان گفت: رشد چندین برابری شاخص‌های کلیدی صنعت گاز مویدی بر تلاش شبانه روزی همکاران خدوم شرکت گاز هرمزگان است.

وی بیان کرد : برخی اقدامات شرکت گاز هرمزگان مانند استمرار گاز پالایشگاه سرخون و قشم، توزیع گاز تولیدی، طراحی پروژه و انتقال گاز ۷۲ کیلومتری ۲۰اینچی به ایسین و غرب استان و نجات بندر لنگه از توسعه نیافتگی برگ زرین این شرکت است.

علی ذاکری مدیر عامل جدید شرکت گاز هرمزگان نیر گفت : با حضور بنده شرکت گاز به هدف و آرمانی که دارد با سلامت کامل به مسیر خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: پیش نیاز توسعه، محیطی امن و آرام و فارغ از همه حاشیه ها است تا ایده‌ها شکوفا شود و بهره وری افزایش یابد.

به گفته مدیر عامل جدید شرکت گاز هرمزگان، مدیریت منابع انسانی از اساسی ترین استراتژی برای رسیدن به هدف و توسعه و بهترین سرمایه و عامل موفقیت در پیش روی ما است.

انتهای پیام//

برچسب ها: شرکت گاز ، علی ذاکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار