کد خبر: ۱۰۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 27 October 2022

قلم ماندگار/ خوزستان:

به گزارش قلم ماندگار، حسین عبدالعزیزی مدیر مسئول نشریه رنگین کمان اقوام در پی به شهادت رسیدن عزیزانمان در شیراز و هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم السلام ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به روشنی تکلیف همه را روشن کردند، ایشان در درپی حادثه تروریستی روز های اخیر در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهم السلام (شاهچراغ) که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه منجر شد، فرمودند همه وظیفه دارند با دشمن و عوامل آن مقابله کنند. و بر لزوم اتحاد مردم در برابر جریانی که جان، امنیت و مقدسات مردم را دست کم می گیرد، تاکید کردند.

نیک می دانیم گروه تروریستی داعش، مرتکب کشتار هولناکی در شهر شیراز شد و مردم بصیر و شهید پرور ایران اسلامی به خوبی می دانند آمریکای جنایتکار اغتشاشات در ایران را هدایت می کند، و  قاتل را به شیراز فرستاده است و جریان گروه تروریستی داعش را هدایت می کند و هدف آن ضربه زدن به نظام پایداری است، آمریکایی‌ها با بی‌ثبات سازی ایران، برای بی‌ثبات سازی منطقه تلاش می‌کنند.و خوب می داند که  نظام مقدس جمهوری اسلامیمان امید بزرگی برای بسیاری از ملت ها در منطقه است و خواهد بود.

هر چند ادامه سلسله جنایات فتنه گران این جنایت وحشیانه قلوب همگان را جریحه دار کرد اما دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و تکفیری‌ها بدانند که این حرکات نه‌تنها اتحاد و امنیت ما را که نشانه رفته‌اید از بین نمی‌برد بلکه بر عزم و اراده ما تا حصول نتیجه نهایی می‌افزاید.

البته ما اهالی رسانه و مطبوعات خوزستان خواستار برخوردی قاطع و اجرای اشد مجازات برای عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ هستیم.

اینجانب نیز به نمایندگی از همکاران رسانه ای خود در استان خوزستان ضمن محکوم کردن این حادثه‌ی تاسف بار و با ابراز انزجار از آمران و عاملان این واقعه تلخ، آرزوی شفا و سلامت برای مجروحان این حادثه، شهادت مظلومانه‌ی زائران حضرت شاه چراغ (ع) را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بویژه خانواده‌های داغدار و عموم مردم مومن و انقلابی استان فارس تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

در پایان ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که مردم بصیر ایران اسلامی همچون گذشته با حفظ هوشیاری، سبب خنثی‌سازی طراحی‌های تفرقه‌افکنانۀ دشمنان را فراهم می آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار