مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر از پرداخت تمامی مطالبات مهرماه داروخانه های خصوصی و دولتی استان داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 28 October 2022


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر از پرداخت تمامی مطالبات مهرماه داروخانه های خصوصی و دولتی استان داد.


به گزارش تابناک همدان، فریبرز نیاستی  با اشاره به اجرایی شدن طرح ملی دارویار در استان اظهار   داشت : از 23 تیر ماه 1401 طرح دارویار در استان همدان همزمان با کل کشور اجرایی و عملیاتی گردید و تا کنون این طرح ملی و مهم به طور موفقیت آمیز با کمترین چالش در استان اجرایی شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی متعدد، انجام بازرسی های شبانه روزی از داروخانه ها در سراسر استان و پرداخت به موقع مطالبات داروخانه های استان از عوامل موفقیت این طرح مهم در استان همدان بوده است. پیشگیری از قاچاق دارو، جلوگیری از مصرف بی رویه و خودسرانه دارو، توزیع یارانه دارو متناسب با نیاز بیماران، منطقی تر شدن مصرف و تجویز دارو ، کاهش تقاضاهای القایی ، بهره مندی همه دهک های درآمدی از یارانه دارو از فواید اجرای طرح دارویار می باشد.


 نیاستی گفت: همزمان با هفته بیمه سلامت تمامی مطالبات مهرماه داروخانه های بخش خصوصی و دولتی استان در تاریخ 1401/8/2 پرداخت شد.


استقرار نیروی فنی در داروخانه دانشگاه علوم پزشکی جهت تایید داروی بیماران خاص
 نیاستی ادامه داد : به منظور افزایش رفاه حال بیماران و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و همچنین کاهش تردد بیماران، یک نفر کارشناس فنی بیمه سلامت در داروخانه دانشگاه علوم پزشکی همدان جهت تایید نسخ دارویی بیماران خاص و صعب العلاج مستقر گردید.

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص توسعه قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت : به منظور افزایش دسترسی و افزایش رفاه حال بیمه شدگان و همچنین افزایش رضایتمندی مردم خصوصاً در مناطق دارای تراکم بالای جمعیتی طی یک ماه گذشته چهار قرارداد جدید با دفاتر پیشخوان استان منعقد گردید و تعداد دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت به 30 دفتر افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار