تابناک هرمزگان// مراسم تجلیل از رانندگان اتوبوس‌های شهری خدمت رسان به زائران اربعین حسینی(ع) در مرز شلمچه، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ 30 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// مراسم تجلیل از رانندگان اتوبوس‌های شهری خدمت رسان به زائران اربعین حسینی(ع) در مرز شلمچه، با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، محمد مرودی فرماندار، مهدی نوبانی شهردار، اعضای شورای شهر، ریاست و معاونین سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان، اظهار کرد: برای همه ثابت شده است که کار شهرداری کاری سخت و طاقت فرساست، و انجام آن کار جز علاقه و عشق به کار میسر نمی‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه در پایانه‌های مرزی منتهی به کربلای معلی مردم از سراسر ایران حضور دارند، گفت: رانندگان عزیز در ایام اربعین با رفتار شایسته و زحمات خود پرچم استان هرمزگان را در مرز شلمچه استان خوزستان برافراشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده مردم استان هرمزگان و ایران اسلامی این اختیار را دارم تا از یکایک شما مجموعه شهرداری و رانندگان گرامی تقدیر و تشکر کنم که با سعه‌ی صدر و حوصله و متانت کار هماهنگی و حمل و نقل زائران اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) را در مرز شلمچه به نحو احسن به سرانجام رساندید.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد: امسال برای اولین توفیق خدمت رسانی در امر حمل و نقل زائران اربعین حسینی(ع) در کنار دیگر شهرهای ایران نصیب شهرداری بندرعباس شد.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوب و موفق در این امر مهم خواهان استمرار اعزام اتوبوس‌ها با برنامه ریزی دقیق در سال های پیش رو، برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین هستیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس اذعان داشت: شورا علاوه بر همراهی و همکاری خوب به دنبال راهکار و فراهم آوردن شرایط قانونی برای اعزام اتوبوس‌ها در کنار شهرداری بوده است.

جراره اظهار کرد: اکنون جا دارد که صمیمانه از تمامی دست‌اندرکاران در فراهم کردن شرایط اعزام اتوبوس‌های شهری به مرز شلمچه و همچنین رانندگان عزیز که در این مدت خالصانه زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کنیم.

جراره در پایان تصریح کرد: در تلاشیم که از سهمیه‌ای که برای شهرداری‌ها در کشور در نظر گرفته میشود در سطح شهر بندرعباس استفاده و بهره لازم را ببریم و از این درگاه باعث افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی شویم که در صورت دریافت کامل سهمیه حتما شاهد خدمات خوب حمل و نقلی خواهیم بود.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم تجلیل از رانندگان گفت: از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورا که با حضور و همراهی خود اهمیت موضوع این خدمات را بیان کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

نوبانی با اشاره به اهمیت شغل رانندگان حمل و نقل عمومی اذعان داشت: همواره شاهد بودیم که در تمامی مشکلات و مناسبت‌ ها رانندگان درون شهری در حال خدمات رسانی به مردم و پیشرو در همه فعالیت‌ها بودند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رانندگان ناوگان عمومی بندرعباس همواره به عنوان سفیران و نمایندگان شهر در بسیاری از مناسبت‌ها حضور پر رنگ دارند، گفت: قبل از اعزام به مرز شلمچه نسبت به الگو بودن رفتار، کردار و متانت رانندگان در برخورد با زائران نکات لازم گفته شد که خداراشاکریم در این مورد رانندگان عزیز مجموعه شهرداری و استان را سربلند کردند.

نوبانی تصریح کرد: با قول مساعد و همکاری شورای شهر بندرعباس در تلاشیم تا پایان سال جاری ۲۴ عدد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: اتوبوس ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار