استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان//استاندار هرمزگان گفت: امروز هدف اصلی کشور تمرکز بر حوزه نرم‌افزاری است و از همین روی انتظار داریم دستگاه‌های مسوول مانند آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بیش از پیش به دنبال تولید محتوای تربیتی و آموزشی باشند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 31 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین توان مدیران بر روی توسعه سخت‌افزاری صرف شده است، اظهار کرد: امروز تمامی مسائل ما و حتی امنیت ملی و آینده کشور نیز با آموزش گره خورده و لازم است در حوزه نرم‌افزاری و تولید محتوا وقت بیشتری گذاشته شود.
استاندار هرمزگان با انتقاد از اینکه زمان نشست ها به جای تصمیم گیری صرف تبادل اطلاعات می شود، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم تحولی در آموزش و پرورش رقم بخورد باید بسته‌ تصمیم‌های معطل آموزشی را تهیه و در این شورا در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم، چرا که بلاتکلیفی‌ها جامعه را گرفتار می‌کند و باید با تصمیم های صحیح، بلاتکلیفی‌ها را از بین ببریم.
دوستی همچنین با اشاره به مشکلات سرویس مدارس در شهر بندرعباس و تاکید بر لزوم حل این مشکلات، عنوان‌ کرد: علت اصلی که در سرویس‌های مدارس با مشکل روبرو هستیم، افزایش چند برابری هزینه‌های دریافتی سرویس‌ها نسبت به تعرفه اعلامی شهرداری است چراکه در این موضوع فضای رقابتی وجود ندارد و استفاده از سرویس‌ها تنها راه اولیا و دانش‌آموزان برای رفت و آمد است، از این رو باید ترتیبی اتخاذ کنیم که اتوبوس‌های شهری بتوانند در مسیر مدارس نیز خدمات ارائه دهند.
وی در این نشست به مدیرکل آموزش و پرورش استان دستور داد که مسیرهای پرتردد دانش‌آموزان را احصا کند تا بتوان با تخصیص اتوبوس در این مسیرها بار تقاضای سرویس مدارس را کنترل کرد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار