رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تقویت و ادامه روند قبلی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بر اساس برنامه زمان‌بندی، مهمترین اولویت کاری این مجموعه است.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 05 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، دکتر غلامعلی جاودان ضمن تبریک انتصاب رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان به سمت معاونت وزارت بهداشت، این انتصاب را نشانه کارنامه موفق دکتر حسین فرشیدی و لزوم ادامه تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان دانست.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین مباحثی که در دوره جدید مدیریتی پیگیری و اجرایی خواهد شد، قوت بخشی و غنی سازی برنامه های بهداشتی به عنوان یک شاخص مهم در پیشگیری از رسیدن به مرحله درمان و کاهش هزینه‌های مادی و معنوی آن یکی دیگر از اولویت های کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

جاودان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط دانشگاه علوم پزشکی با نخبگان، رسانه ها و سایر لایه های مختلف اجتماعی، تعامل بین دستگاهی و فرابخشی را نیز از دیگر شروط موفقیت برنامه های این دانشگاه دانست.

هفته گذشته با حکم وزیر بهداشت، حسین فرشیدی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان به عنوان معاون بهداشتی وزیر منصوب و غلامعلی جاودان جایگزین وی شد.

انتهای پیام//

 
منبع: ايرنا
برچسب ها: جاودان ، علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار