تابناک هرمزگان// آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با دانشگاه هرمزگان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی،ترویجی و برنامه‌های تحقیقاتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 15 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//با حضور مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و محمد صادقی رییس دانشگاه هرمزگان، آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با دانشگاه هرمزگان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، ترویجی و برنامه‌های تحقیقاتی برگزار شد.

موضوع این تفاهم نامه شامل همکاری مشترک طرفین در بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های بین دانشگاه و اداره کل در جهت توسعه و گسترش آموزش تعاونی، ترویج و توسعه برند تعاون در جامعه هدف اعم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترغیب و تشویق دانشجویان به تشکیل تعاونی و شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان و افزایش آگاهی اعضاء و هیئت مدیره و کارکنان شرکت‌های تعاونی و همچنین متقاضیان تشکیل شرکت‌های تعاونی و آگاهی بخش مسائل آموزشی حقوقی، مالی و مدیریتی بخش تعاون است.

جامعه هدف این تفاهم‌نامه شامل اعضای تعاونی مدیران، هیئت مدیره، بازرسان و کارکنان شرکت های تعاونی، فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانش آموزان و همچنین متقاضیان تشکیل تعاونی است و سایر متقاضیان با نظر اداره کل به دانشگاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار