رئیس اداره اجراییات و کنترل و نظارت شهرداری همدان از جلوگیری 550 ساخت و ساز غیرقانونی در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 11 October 2015
رئیس اداره اجراییات و کنترل و نظارت شهرداری همدان از جلوگیری 550 ساخت و ساز غیرقانونی در شهر همدان خبر داد.

به گزارش فارس، بابک اسدیان در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در خصوص عملکرد دو ماهه این اداره اظهار کرد: در مناطق شهرداری همدان در دو ماه گذشته، 550 مورد تعطیلی کار بدون مجوز، توقیف خودرو و مصالح 14 مورد، تخریب با دست و بدون لودر 17 مورد، حمل مصالح 20 مورد، ضبط ادوات و لوازم غیرقانونی 437 مورد، جمع‌آوری اتاقک 14 مورد، جمع‌آوری سازه سبک و غیرقانونی سه مورد، اخذ مجوز 108 مورد و تخریب کمیسیون ماده 100 نیز 17 انجام شده است.

وی افزود: واحد اجرای احکام نیز 116 حکم پلمب و 12 حکم تخریب را در دو ماه گذشته اجرا کرده که 113 مورد از احکام پلمب در خصوص برج سعیدیه بوده است.

رئیس اداره اجراییات و کنترل و نظارت شهرداری همدان با بیان اینکه تعداد نیروهای اداره برای پوشش تمام محدوده شهر کافی نیست، تصریح کرد: درخواست مجوز خرید 12 دوربین مداربسته را برای رصد ساخت و سازهای غیرمجاز به شهرداری همدان ارائه دادیم تا از این طریق بتوانیم این ساخت و سازها را رصد کرده و مانع شویم.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی گشت مخصوص باغات هستیم، ادامه داد: خودروهای در اختیار پلیس ساختمان بدون آژیر و چراغ گردان هستند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

اسدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بسیاری از نیروهای اداره کنترل و نظارت بازنشسته و یا در حال بازنشستگی هستند و نیرویی برای جایگزینی آنان را نیز در نظر نگرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر کیوسک‌های مستقر در نواحی مختلف شهر به طور مداوم عبور و مرور ماشین‌های حامل مصالح ساختمانی را رصد می‌کنند اما به نیروی بیشتری نیاز دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار