رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس
تابناک هرمزگان// رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: در راستای ساماندهی و نظم بخشی به ماشین آلات شهرداری بندرعباس کد گذاری با شماره های مشخص بر روی بدنه ماشین آلات صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 10 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// حمید جمالی با اعلام این خبر بیان داشت: ماشین آلات سنگین و سبک این سازمان در سیستم دارای کدهای اختصاصی برای شناسایی سریع دستگاه ها، امکان ثبت و پیگیری گزارشات تعمیر، نگهداری و جا به جایی از طریق کد هستند.

وی افزود: پیشتر بر روی بدنه برخی از این ماشین آلات کد و نشانه منظم و مشخصی وجود نداشت یا در معرض آفتاب از بین رفته بود، به همین دلیل هم در راستای ساماندهی هم از لحاظ زیباسازی با یک طرح واحد همگی برچسب گذاری شدند.

جمالی خاطر نشان کرد: بر روی این برچسب های جدید، کد هر دستگاه به همراه نشانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در زمینه ای به رنگ قرمز و آبی درج شده است که از این پس در شهر نیز قابل شناسایی هستند.

این مقام‌مسئول، گفت: ماشین آلات سنگین همچون لودر، گریدر، بیل مکانیکی، کامیون و غیره در شهرداری وجود دارند که در محدوده شهر برای انجام فعالیت های خدماتی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند که اکنون با نصب بر چسب های هماهنگ، برای انجام هرگونه اقدامی در شهر ماشین آلات شهرداری قابل تشخیص می باشند.

انتهای پیام//

برچسب ها: پسماند شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار