به انتخاب داوران هجدهمین سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی ها؛
تابناک هرمزگان// در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به عنوان روابط برتر در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ 17 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران روز گذشته، بیست‌ودوم آذرماه با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف در سالن بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار شد.

در این دوره از سمپوزیوم داوران داخلی و بین المللی عملکرد یک ساله‌ی روابط عمومی های دستگاه های بزرگ دولتی و بخش خصوصی را مورد ارزیابی قرار دادند که در پی آن روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای و مدیریت راهبردی به عنوان روابط برتر در سال ۱۴۰۱ معرفی شد و سعید خادمی پور، مدیر این بخش لوح سپاس این جشنواره را دریافت کرد.

این برای چندمین بار در سال های گذشته است که عملکرد روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سبب تحسین در سطح ملی می‌شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار