مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به دنبال تقویت برنامه‌های آموزشی جامع به‌منظور افزایش آگاهی جوامع هدف و تدوین اطلس گردشگری برای توسعه پایدار هرمزگان هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 21 December 2022

 

 

اطلس گردشگری هرمزگان بزودی تدوین می‌شود

به گزارش تابناک از هرمزگان// محمد محسنی با بیان اینکه نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل استقبال و حمایت قاطع خود را اعلام کردند، افزود: در نشست اخیر با محمد آشوری، احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی که منجر به تقویت زیرساخت‌ها، منافع جوامع محلی و پذیرش گردشگران می‌شود، استقبال کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نسبت به استقرار و فعال کردن ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌ها تأکید داشتند، عنوان کرد: ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی فعال می‌شوند تا مراجعین و ذی‌نفعان به‌راحتی دسترسی  لازم به خدمات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته باشند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل خود را از برنامه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در هرمزگان با توجه به مزیت غالب استان در حوزه دریایی اعلام کردند.

محسنی تصریح کرد: دو موضوع مهم شامل برنامه‌های آموزشی جامع به‌منظور افزایش آگاهی جوامع هدف و تدوین اطلس گردشگری برای توسعه پایدار در این نشست ها مطرح شد که با استقبال نمایندگان مردم بندرعباس و ابوموسی روبرو شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: میراث فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار