قائم مقام کمیته امداد امام (ره) خوزستان با بیان اینکه فناوری به مشاغل سنتی و تولید محصولات دانش‌بنیان در بخش اشتغالزایی این نهاد حمایتی ورود کرده است گفت: کمیته امداد امام خمینی در استان خوزستان به سمت ایجاد اشتغال نوین در حرکت است.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 28 December 2022

به گزارش ایرنا ناجی عبیاوی چهارشنبه با بیان اینکه کمیته امداد طرح های اشتغالزایی در حوزه دانش بنیان را در اولویت قرار داده است بیان کرد: تعامل و همکاری با مراکز علمی، شرکت های دانش بنیان و خلاق به منظور برگزاری انواع رویدادهای اشتغال و کارآفرینی در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای کمک به تحقق شعار سال همه توان و ظرفیت ها مورد استفاده قرار گرفته است افزود: این نهاد از طرح های دانش بنیان که موجب ایجاد ارزش افزوده و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال شود حمایت می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده ادامه داد: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشتغال‌زا در دستور کار کمیته امداد است و این نهاد حمایتی در مسیر خودکفایی در حوزه دانش بنیان حرکت می کند.

عبیاوی اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) شرایط را برای تولید دانش‌بنیان توسط مددجویان فراهم کرده و در رشته های مختلف فعالیت را شروع کرده است.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان مشاغل وجود دارد اما برای رونق بیشتر در این حوزه نیاز است تا بازاریابی بهتر و قوی تری انجام شود .

عبیاوی ادامه داد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری برای اجرای بهتر فعالیت‌های ستادی دستگاه‌های اجرایی است و هوشمندسازی نظارت‌ها بر فعالیت این مشاغل از جمله اقدامات این نهاد است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی کمیته امداد در اشتغال به سمت طرح‌های نو و دانش‌بنیان است اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌هایی با پارک علم و فناوری امضا شده و درصدد به‌روز شدن آنها هستیم.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال در تولید و استفاده از پهپادهای کشاورزی و مولدهای خورشیدی از جمله مشاغل نوینی است که این نهاد به آنها ورود کرده است.

عبیاوی از تخصیص تسهیلات برای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان در محور برنامه‌های کمیته امداد است.

کمیته امداد امام (ره) خوزستان سال گذشته ۶۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش ایجاد کرد که امسال این رقم به ۱۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار