تابناک هرمزگان// دکتر جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هیات همراه در بدو ورود به شهرستان پارسیان با حضور در فرمانداری شهرستان پارسیان با فرهنگ سالمی فرماندار دیدار کردند .
کد خبر: ۱۰۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 31 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//در این دیدار در خصوص مسائل موجود و شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان، فرصت ها و تهدیدها بررسی و تبادل نظر شد .

دکتر جاودان بیان داشت : با توجه به موقعیت بسیار حساس شهرستان پارسیان و همجواری با 2 استان فارس و بوشهر ، و نزدیکترین نقطه به منطقه عسلویه ، نیازمند توجه ویژه همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی به امر سلامت مردم منطقه میباشد .

وی افزود : در حال حاضر جمعیت مهاجر و نیروهای کار بسیاری از سراسر کشور در این شهرستان ساکن هستند که این آماردر سال های آتی  افزایش خواهد یافت لذا در صورت عدم توجه به زیر ساخت های سلامت ، آسیب های جبران ناپذیری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه ایجاد خواهد شد که لازم است با تلاش همگانی در راستای سلامت مردم شهرستان پارسیان، کوشا باشیم .

سپس دکتر جاودان و هیات همراه از  بیمارستان رستمانی پارسیان بازدید کردند و به موضوع احداث ساختمان جدید MRI در بیمارستان پرداختند .

دکتر جاودان ضمن تشکر از زحمات و حمایتهای خیرین فعال در حوزه سلامت تاکید کرد : با توجه به فرصت ایجاد شده و اختصاص یک دستگاه MRI به بیمارستان رستمانی پارسیان ، الزامیست که ظرف مدت 2 ماه آینده ساختمان جدید با رعایت استانداردهای لازم و تایید کارشناسان فنی ، احداث و به بهره برداری برسد .

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی ضمن بازدید از بخش های بیمارستان و عیادت از بیماران بستری ، با کارکنان متعهد و پرتلاش این بیمارستان دیدار کردند .

دکتر جاودان در جریان بازدید های میدانی خود در سطح استان ، در این سفر ، از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بوچیر و زیارت نیز بازدید کرد.

در این سفر کاری دکتر حسن زارعی معاون درمان و دکتر رضا صفری معاون فنی معاونت بهداشتی و دکتر توکلی مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان  به همراه دکتر احتشامی پور رئیس بیمارستان رستمانی ریاست دانشگاه را همراهی کردند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار