اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان// مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها به لحاظ کمی و کیفی بررسی شد، پروژه‌های دهستان کوهشاه، پیشرفت مناسبی دارند.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 02 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در بخش رودخانه شهرستان رودان و بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ، گفت:«پروژه‌های حوزه دهستان محروم کوهشاه بخش احمدی فعال و در حال اجرا است».

عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان به همراه معاون فنی و راه روستایی و معاون راهداری و جمعی از مسئولین ادارت ستادی تصمیم گیر اداره کل از پروژه‌های در حال اجرا در بخش رودخانه شهرستان رودان و بخش احمدی شهرستان حاجی آباد بازدید کردند.

در این بازدید مسائل مرتبط با پروژه‌های پل بزرگ ماشنگی و راه مهم و شبکه‌ای پور به مازگرد و راه کوهشاه جنوبی حدفاصل احمدآباد تا آببید و چالتان تا حسن‌آباد و راه کوهشاه شمالی حدفاصل چاله مورت تا بنه دان از نزدیک موردبررسی قرار گرفت و مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌ها به لحاظ کمی و کیفی بررسی شد.

پروژه پل ماشنگی با ۹ دهانه ۲۰ متر از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار منطقه رودخانه و برقرارکننده ارتباط شهرستان رودان با شهرستان حاجی‌آباد و روستاهای منطقه در مواقع بارندگی و جاری شدن سیل است که عملیات اجرایی آن از هفته دولت سال جاری شروع‌شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است و تا پایان سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

۴پروژه پور به مازگرد و احمدآباد به آببید و حسن‌آباد به چالغان و چاله مورت به بنه دان به طول کل ۶۵ کیلومتر با مبلغ کل ۲۱۰ میلیارد تومان نیز از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار منطقه کم برخوردار کوهشاه هستند که در حال حاضر همگی فعال بوده و پس از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از مشکلات تردد در حوزه راه‌های منطقه کوهشاه احمدی رفع خواهد شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار