سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// دکترجاودان: شهدا به معنای واقعی آرامش بخش جامعه و کشور هستند و امنیت امروزمدیون آنها هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 03 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درآیین تشییع شهید گمنام در ستاد مرکزی دانشگاه گفت: اگر امروزامنیتی داریم وآسایش امروز، با افتخارمیزبان همین شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

دکترغلامعلی جاودان با بازخوانی خاطرات حضورش درجبهه‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: بنا به مسئولیتی که دردوران مقدس درلشکر ثارالله برعهده داشتم درجوار همین شهدا، روزها و شب های زیادی را بوده‌ام.

جاودان با اشاره به نقش سردار دلها در بین نیروهای بسیجی، افزود: در یکی ازعملیات‌های کربلای 5 فرمانده لشکرثارلله خود شهیدحاج قاسم سلیمانی تشییع شهدا را انجام می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: در آن دوران همه در یک سنگر بودند و نبایداجازه دهیم جوانان کشور فریب دشمنان را بخورند و موجب هتک حرمت شهدا شود .

وی با اشاره به اینکه سخن گفتن از جایگاه شهدا سخت است، تصریح کرد: شهدا به معنای واقعی آرامش بخش کشور و جامعه هستند و هرچه داریم از برکت خون همین شهداست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: برگزاری آیین استقبال و تشییع این شهید بزرگوارافتخاری برای جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی هرمزگان است و جا دارد از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر گردد.

لازم به ذکر است این مراسم معنوی با همت و مشارکت معاونت توسعه و منابع انسانی، معاونت فرهنگی دانشجویی،روابط عمومی، حراست، هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت.

انتهای پیام//

برچسب ها: شهدا ، علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار