مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی در روستای سیاهکلاهان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 05 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» به مناسبت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب، مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی در روستای سیاهکلاهان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در حاشیه این افتتاح با اشاره به هدف گذاری برای ساخت ۲۰۰ مدرسه جدید در استان البرز گفت: خیرین مدرسه ساز با انجام این کار خداپسندانه و احداث مدارس در مناطق مختلف، بستر مناسب تربیت و رشد دانش آموزان را در کلاس درس معلمان به وجود می آورند.

وی با اشاره به نیاز استان البرز به پنج هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای رسیدن به متوسط کشوری، افزود: در سفر رئیس جمهور به استان البرز، قول دادیم که ظرف مدت یک سال طی تعامل دولت و خیرین، ساخت ۱۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم، و ظرفیت افزایش این رقم به ۲۰۰ یا ۳۰۰ مدرسه در بازه زمانی سه یا چهار ساله را داریم.

استاندار البرز ضمن آرزوی دست بابی همه دانش اموزان به مدارج عالی تحصیلی و توسعه و ترقی این کشور توسط آنان، اظهار کرد: در قالب ماموریت‌های قرارگاه اجتماعی در محله‌های ۶۶ گانه استان نسبت به احصای نیاز‌های آموزشی این محله‌ها اقدام و جانمایی برای احداث مدارس و مراکز آموزشی را آغاز شده است.

عبداللهی اذعان کرد: خیرین مدرسه ساز استان البرز در کشور خوش درخشیده اند و ما نیز این ظرفیت ارزشمند و بازوان قدرتمند را فرصتی مغتنم برای ایجاد بستر‌های ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم و تقویت زیرساخت‌های فقیر این استان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تحرک بسیار خوبی در حوزه آموزشی شکل گرفته و خیرین بسیاری برای مشارکت در ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده اند، گفت: طی این یک سال، ۳۴ مدرسه آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است؛ ۶۵ مدرسه نیز در دست ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای سرانه‌های آموزشی در البرز به کار گرفته ایم، عنوان کرد: امید است با عزم و اراده و هم افزایی هایی که شکل گرفته بتوانیم بستر‌های آموزش و پرورش این استان را به جایگاه کشوری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار