استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان// وزیر نفت در حاشیه سفر به بندرعباس گفت: از احداث پارک متانول در پارسیان حمایت می کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 05 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین امضای تفاهم نامه توسعه میدان گازی کیش که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: امروز هم از نظر فنی و هم از نظر تغییری که در مدل توسعه ایجاد شده است، اتفاق مبارکی رخ داده چرا که بر اساس مدل تقاضا و نیاز صنعت در حال توسعه صنعت نفت هستیم.

وی افزود: دولت مردمی آیت الله رئیسی و شخص دکتر اوجی به دنبال پیشرفت توام با عدالتِ مدنظر رهبر معظم انقلاب است چرا که در این دولت پروژه‌های توسعه ای و پروژه‌های مردم محور را همزمان می‌بینیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به ناترازی متانول در کشور گفت: پروژه احداث پارک متانول پارسیان در حال آماده‌سازی است و با آغاز این پروژه می‌توانیم متانول مازاد خود را به محصولات مختلف که کشور و صنعت نیاز دارد تبدیل کنیم.

همچنین در ادامه این نشست جواد اوجی وزیر نفت با بیان اینکه در آئین انعقاد قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاریِ فاز اول توسعه و تولید میدان بزرگ گازی کیش، اظهارداشت: ۴۴ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و صنعت نفت ایران در هیچ زمانی به اندازه و شدت امروز تحریم نبوده است و فشار تحریم‌ها بر صنعت نفت ایران از دوران ترامپ نیز بیشتر شده است.
وی تاکیدکرد : با احداث پارک متانول در پارسیان موافق هستیم و از آن حمایت می‌کنیم، تلاش خواهیم کرد تا موانع پیش روی برداشته و سرمایه گذار جذب شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: پارک متانول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار